Adventskalender med pojkvän
Jag och min pojkvän, Filip, har iår gjort en julkalender tillsammans där vi varannan dag får ett paket, så mysigt! Hittills har jag fått en blomma, julte, en julmugg, julstrumpor och massa annat fint! Han har bland annat fått en strukturstickad tröja från hm som jag köpte med 200kr rabatt på black friday, those deals ;) Sen har han fått armband, en liten tomte som åker motorcykel (juldekoration) och shotpong, haha! Det är små såna klassiska röda muggar i shotstorlek och två pingisbollar. Hur jäkla gulligt som helst, Haha! Imorgon är det min tur igen, så mysigt att börja dagen ihop med julmys. Eftersom jag jobbar natt så blir det väldigt mycket tid som vi spenderar ifrån varann, speciellt hur vi börjar dagarna. Men hittills har vi varje morgon (oavsett om han börjar kl 6) gått upp tillsammans. Jag älskar det!


nellies x
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress