Oscars, The 88th Academy Awards
Alicia Vikander var Oscarsgalans egna sol i helgen klädd i Louis Vuitton både på röda mattan och under Vanity Fair's Afterparty. Hur söt som helst, walking on clouds. Vann för bästa kvinnliga biroll i The Danish Girl.


Modellen Dorith Mous klädd i en fantastisk svart klänning av Dennis Diem, en av mina favoritklänningar under detta årets Oscarsgala.
Lily Cole i ännu en klänning som jag föll för så fort jag såg den. När jag läste vem den va av så förstod jag dirr, Vivienne Westwod. Blev kär i hennes klänningar under en varm sommarkväll i en biosalong framför Sex and the City filmen. Amazing!
Lady Gaga i en flawless byxdress av Brandon Maxwell. Hennes uppträdande var fantastiskt och hela hon är otrolig. Förebild.
Sophie Turner (a.k.a Sansa Stark) hade på sig en väldigt enkel men fin klänning av Galvan. Giving me the Game of Thrones feels. Längtar!


Jennifer god damn Lawrence, älskar hennes nya frisyr. På röda mattan var hon hur söt som helst i Dior och på The Vanity Fair Afterparty rockade hon Alexander Wang. Av dessa gillar jag Wang mest. Gillar hur enkel den är. Och så kan det vara så att jag inte är big fan of ruffels. But anyways, cuuute!



Leonardo Dicaprio,som äntligen vann sin Oscar! Posade på Röda mattan i Giorgio Armani bredvid Kate Winslet som var klädd i Ralph Lauren. Vilken legend han är den där DiCaprio.


Olivia Wilde klädd i en Valentino. Älskar kjolen på denna, tycker urringningen är Riskey!
Daisy Ridley (Rae) i en klänning som utstrålar Chanel. Enligt mig lite väl tråkig. Love her though!
Julianna Moore även hon i en Chanel klänning som faller mig lite mer i smaken. V Cute.


Afterparty:
Rachel McAdams är hur jäkla söt som helst i en rosa Naeem Khan klänning. Sweet as sugar!
Daisy Ridley, igen, i en lite rologare klänning från Giambattista Valli.
Elizabeth Banks looking gorgeous as hell i en vit klänning av Ralph & Russo , älskar denna!
Anne Hathaway, pregnant and rocking it i en supersöt och grym klänning av Naeem Khan.


Sofia Vergaarrra looking curvalicious and voluptuous i en mörkblå Marchesa klänning.
Cate Blanchett i en extremt vårig och vacker klänning av Armani Privé. Extremt elegant!
Margot Robbie sexy as ever i en guldig Tom Ford. Snygging!


Charlotte Riley i en sjukt snygg Gauri & Nainika klänning och hennes man Tom Hardy i en grym Gucci suit. Coolaste och även snyggasate paret på röda mattan. I approve!

 
Där har ni mina favoriter från Oscarsgalan. Grattis och Heja Heja alla vinnare! Speciellt Leo och Alicia!
 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress