Black Skinny Ripped Jeans
Jag absolut älskar kläder och älskar att klä mig i olika stilar. Jag gillar inte att se mig själv som bara svart och "rockigt" t.ex. utan jag gillar att blanda in lite andra plagg och accessoarer också, för att mix it up. Men det som följer med mig är väl att jag gillar att klä mig kaxigt. Dessa tre stilar är baserade på tre av de jag tycker om att klä mig i. De tre parfymerna jag har tilldelat de olika stilarna är mina tre favoriter som jag använder. Jag har även matchat dom med tre par av skorna från mitt skoinlägg samt var sitt Lime Crime läppstift (som vanligt).

Vad tycker ni om dessa tre stilar? Och hur klär ni er? Vilken av dessa är mest lik dig?


 


|| Grungegirl: Läppstift: Saint Lime Crime || Skinnjacka, Solbrillor, Jeans, Väska: Asos || Skor: DrMartens || Nagellack: Essie Kicks || Parfym: YSL Black Opium Kicks || Choker: Gina Tricot || Tish: Aliexpress ||

|| StreetChic: Läppstift: Buffy Lime Crime || Bomberjacka, Tish, Jeans, Örhängen, Solbrillor: Asos || Skor: Adidas || Väska: Hype || Nagellack: Essie Kicks || Parfym: Lady Gaga Fame Kicks ||

|| Girlboss: Läppstift: Pink Velvet Lime Crime || Pälsjacka, Skjorta, Jeans, Väska, Solbrillor: Asos || Skor: YSL || Nagellack: Essie Kicks || Parfym: Armani Sí Kicks || Klocka: Michael Kors ||

 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress