P3Guld
Zup Homies,

Igår var det p3guld galan som stod på schemat. Här får ni lite bilder på bland annat min outfit som bestod av en snäv pennkjol från HM och en croptish från Topshop (Båda som jag köpte senast jag var i London). Detta matchade jag självklart till ett par Doc Martens, what else?! Dock ångrade jag mig då jag inte såg vad för skor gänget på scenen hade, haha ;D Såg inte allt för mycket ibland dock, precis som alltid. Jag är nämligen rätt kort. Eller iallafall 166cm kort. Det är inte det kortaste men det är heller inte särskilt långt. Anyways, Kvällen ägde och vi hade det jättebra! Och jag kanske ska förklara den sista bilden, haha. De va ett par killar som stod bredvid oss i coola jackor. Så självklart vart jag tvungen att föreviga detta tillfälle. Check'em out! BLK SKN.

Bye Loves!








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress