23
Hej kompis,
Som jag inte har nämt ännu så är det min födelsedag idag, jag blir 23 :)

Uppdaterar er nu ifrån soffan framför min nya favoritserie, Modern Family, klädd i pyjamas med en varm vetekudde under täcket bredvid min pojkvän. Vi har tänt värmeljus och gottar oss efter en jättemysig födelsedag. 
Blev väckt vid femtiden då Bill skulle öppna på jobbet. Vid 8 tiden gick jag och Filip upp och kollade på... Ja, Modern Family... Precis som vi gjort sen Nyårsdagen, haha!
Lunch åt jag på Subway med min mamma och pappa, senare fikade jag med föräldrar, mormor och bror. Sen blev det lite shopping och mathandling.
 
Hemma lagade jag och mamma en fantastisk pasta bolognese (min favorit) ;) mästerkock osv,
 
Hade en fantastisk middag med nära och nu är vi helt slut.
 
Modern Family!! Heeyyo!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress