Naglar från Kungsbacka ,
Hej, Jag är besatt av att fixa mina naglar. Jag är pretty plain och gillar att ha enfärgade naglar. Vanliga korta eller spetsiga. Såhär har mina naglar sett ut det senaste året. Jag har haft vissa av dessa flera gånger, som de blåa hade jag i ett par månader. Plus att jag haft vitt. Vilket jag konstigt nog inte tog en bild på (??) Enda sen jag började fixa mina naglar så har jag tagit en sån här bild precis efter men konstigt nog valde jag att inte göra de när jag hade vita? 

Just nu har jag de nude-färgade längst ner i mitten. Jag har nämligen hamnat i en matt fas, så de matta är de jag haft de senaste månaderna. Dom mörkröda spetsiga i mitten högst upp är faktiskt samma färg som de mörka i mitten mellan de svarta och gröna.

Mina favoriter hittills har varit de blåa (älskar!), De vita jag inte har bild på(???), De gråa och de gröna.
Jag gjorde naglarna i Onsdags. Nästa gång är i Mars och då lär jag förmodligen ha de blåa igen, förmodligen i matt dock ;)
Fun fact: Jag började använda de blåa i Mars förra året efter att jag i Februari sagt att jag ville ha blått och kvinnan jag gör mina naglar hos köpte det under en mässa i Tyskland, haha!

Och för er som undrar så gör jag endast Akryl och Shellac/Gellack. Och för att få matta naglar använder vi inte längre mattlack utan vi filar dom matta.


Cheeky picture of my hand with a SkinnyBitch in London ,

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress