Music to get your booty bootin'
Godmorgon vänner.

Precis som alla andra så blir även jag lite extra pepp på träning genom att lyssna på musik och ha de i öronen under passet. Den senaste veckan har jag testat på en del låtar och har nu kommit fram med en lista som gör mig pepp både i träning och vardagliga tillfällen. Vilket har gort att jag lyssnat på den varje dag, vilket har gjort min pojkvän jätteglad då vi inte riktigt har samma musiksmak vissa dagar om året ;)
Men jag ville i vilket fall dela med mig av den ifall det finns någon annan där ute med samma blandade musiksmak som jag. Då får ni räcka upp handen och tjo'a.

Jag lyssnar inte bara på dunkdunk och snabb musik när jag tränar utan även på såna där riktiga favoriter som råkar vara lugnare också. Allt som får mig pepp helt enkelt ^^

Tryck på den helkäcka bilden så kommer ni till listan.
 
 

& jag kommer självklart uppdatera den hela tiden. Ta bort låtar jag tröttnat på eller lägga till nya favoriter. (Just nu lyssnar jag in mig på Rihanna's nya album.)


Vad lyssnar ni på när ni tränar eller ska bli allmänt pepp? :)

 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress