I will force you to know me.

Musical entertainment while training:
Just nu:
Eminem - Lose Yourself
Jay Z, Kanye West, Frank Ocean & The-Dream - No Church In The Wild
Beyoncé - Drunk In Love & 7/11
Zayn - Pillowtalk
Rihanna - Bitch Better Have my Money


I min träningsväska:

Träningsbyxor, Sportbh, Socks, Shoes, Tish or Tank of choice, Vattenflaska, Mobil & en tjocktröja.Gymkortet glömmer jag alltid... Men sån e jag vetni, tur att dom är så förstående och att det räcker med personnummer. För körkortet har jag alltid med mig.


Favoritmuskel att träna:

Älskar att träna mage och rumpa. Det hade jag gärna gjort varje dag.


Mål med träningen:

Jag vill ha rutiner, jag vill leva hälsosamt, jag vill ha en bra rygg föralltid. Jag vill tatuera mig. Jag vill bli av med lite fläsk och hud.

Favoritövning:
Squats, Donkeykicks och typ Core på Pilatesboll.


Favoritmat:

Min och mammas Bolognese, Tikka Masala och egengjord pizza med massa tomat och basilika på Tortillabröd. Och asså... typ de mesta. Jag är lättnjutare.


Mina inspirationskällor:

Jag inspireras av extremt olika saker beroende på humör och dag osv. Två jag alltid inspireras av dock är mig själv och min pojkvän, Filip. Känt honom i snart sju år. Hans träningsresa har varit väldigt kul att följa såhär i efterhand när man ser vad det gör för både kropp och person.
Men typ... Grace helbig - Legs for days! <3
Kardashian/Jenner, Beyoncé - Curves!
Holly Hagan, Charlotte Crosby, Renee Olstead, Molly Tarlov - Transformations.
Jag inspireras av många...

Grace Helbig:

 

Då mår jag som bäst:
- När jag går omkring och plötsligt kommer på att alla kläder jag har på mig är som störst i storlek M.
- När Filip plötsligt säger att jag är duktig eller att han är stolt över mig. Det vet jag redan men det värmer lika mycket varje gång! Får inte nog av honom!
- När vi går och lägger oss och somnar nästan direkt för att sedan vakna nästa morgon och ha legat och hållt om varandra hela natten. Och folk påstår att "Riktiga par" inte sover så. VISST. Det tror jag så mycket jag vill på ;) Gå du och tro det om det får dig att må bättre ;)
- När hela familjen är samlad och äter middag en Fredag eller Lördagkväll.
- Jag har upptäckt att jag det senaste året varit lyckligare än någonsin innan. Så jämt.


Favoritkonditionsträning:

Crosstrainer och att dansa stenhårt när ingen annan än jag är hemma. Men ska försöka börja jogga lite har jag tänkt. Ge de en chans osv.


Favoritmellanmål:

Just nu apelsin. Eller leenden.


Då tränar jag allra helst:

Morgonen, så man får det överstökat och kan börja dagen med att vara nöjd.

Favorit frisyr att träna i: 
Två frenchbraids. All the way. Slay!


Mitt motto:

"Varför inte?" - Jag kom på det nu.


En fredagskväll unnar jag mig gärna:

Allt jag vill ha. "Varför inte?" (It's catching on ;)) Gärna lite för mycket så det finns kvar till Lördagen. YUM

Men måste jag välja så är detta några av mina favoriter:

 


Frukost of choice:

Just nu:
Te, Tranbärsjuice, En rostad gott och gräddat med skinka, gurka, tomat och örtsalt (vikt på mitten) och gärna en apelsin eller ett äpple i klyftor eller en morot.
Andra dagar vill jag ha:
Vanilj chiapudding med äpple och kanelcrunch eller hallon och en kopp kaffe med vanilj soyamjölk.
Eller så värmer jag pizzan från igår. (Ja den egengjorda på tortillabröd fullproppad med tomat och basilika).


Detta skulle jag vilja utöva:

Hela Single Ladies dansen. Flawless. #Goals


Så sover jag:

Bakom Filip. Japp, jag är The Big Spoon. Men det är så vi gillare. Jag har en hel gullig berättelse om det också men nu handlar det om träning jue!


Där tränar jag helst:

Där det inte är folk som går på mig. Gillar inte trångt. Ska jag behöva trängas så får det va.


Detta tränar jag allra helst i:

Långa träningsbyxor, tish och en tjocktröja över då och då. Gärna med ett leende på läpparna och med leenden runt mig. Jag gillar glada människor. Inga hastiga rörelser. bara ljuvligheter.


Japp...

 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress