The songs of the year.


Hejsan!
Nu är det snart dags för nyår och eftersom det är "This Song Saturday" så tänkte jag slänga ut ännu en spellista, men detta är inte en spellista jag gjort för nyår utan en lista som Spotify skapade åt mig med topp 100 mest lyssnade låtar iår av mig! Jätterolig :D Vill ni se info från erat Spotifyår så klicka här
Här är lite info om mitt:



Så för att fira 2014's slut varför inte lyssna på 100 låtar man absolut älskat under året? Fantastisk idee ;)
Dock för mig så råkar det vara så att min pojkvän inte har eget Spotify så han har lånat mitt de senaste fem åren, haha! Men vad gör de ;) Förutom att det betyder att han har en fot med i spelet när det gäller mina listor och min spotify info.

Till vänster på bildern ser ni de 5 första låtarna på listan och här kommer den:
Nellie's Topp 100 Songs (och Filips, haha)


Vilken låt är din mest spelade och hur många minuter har du lyssnat? (:

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress