Oh Paris!
Hejsan :)
Detta är en liten collab av Random Memory Monday och Things I Love, can u guess what it is? Oh ofc u can..

Detta blir ett av mina längre Random Memory Monday inlägg, men det är för att jag absolut älskar Paris<3

2012 firade jag och min pojkvän nyår i Paris! helt galet roligt och jag längtar verkligen tillbaka, speciellt nu såhär innan nyår! Vi bode vid eiffeltornet i ett litet hotell.


Vi hade köpt med oss ett yankee candle, Vanilla lime. Och glaset som ljuset är i hade krossats i resväskan så en dag köpte vi en parismugg och hade ljuset i. Den muggen är nu en av mina favorit temuggar. Åh vad jag längtar tillbaka nu!



En dag stack filip ner och skulle köpa frukost på morgonen, så kom han tillbaka med Apelsinjuice och en vaniljlatte från Starbucks, varsin macka från subway och en bukett rosor, hihi. Pojkvän<3



Vi gick på julmarknaden som fortfarande var kvar och vi kollade på bio, Jack Reacher, men jag var alldeles för "intoxicated" så jag missade typ allt och så var vi tvugna att gå mitt i filmen, haha. Rolig upplevelse dock :D!




Här dog vi av hunger så vi gick in och drack alkohol och åt namnam toasts på ett litet ställe nånstans, haha :D !



Vi glömde packa vantar så vi köpte varsinna såna här, hihi :D ! Och åt hamburgare breve Moulin Rouge :D


Filip testade att äta sniglar vid Eiffeltornet, och under tiden han åt det så åt jag potatis, haha!


På nyårsafton köpte vi Jellybeans, macaroons, champagne, subway, donken, vaniljpudding, nutella, Thai och annan alkohol typ. Köpte nog mer choklad och godis och dricka och sånt. Så åt vi en fantastisk liten middag på vårat hotellrum, åh det var så mysigt och fantastiskt och jag älskade de :D !
Vi firade nyårsaftons kvällen vid Champs-Élysées, men det regnade och något verkade va fel för vi såg INGA fyrverkerier, jag vart jättebesviken, men förövrigt var det en fantastisk kväll och resa :D

 
Vi hade allt som allt en underbar resa och vi klädde upp oss och spenderade alldeles för mycker och lång tid på att planera våra outfitts, haha. UNDERBAR RESA!!

Dock så blev jag av med min telefon under resan, men det är en annan berättelse, haha!

I Nästa inlägg kommer det lite andra bilder som jag har grejat lite med i PS :) Så stay tuned :)



Ps. Har ni något kul nyårsminne ni vill dela med er av? :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress