Vlogmas, again
Är det någon mer än jag som kollar på Vlogmas som jag skrev om tidigare i December? Jag tycker att det är supermysigt och det är det jag sätter mig med på kvällen och bara tar de lugnt efter en lång dag med diverse måsten. Det finns något otroligt mysigt i att sitta och kolla på när andra klär sina granar, slår in presenter och bakar julkakor. Detta får mig att vara i julstämning hela December, helt underbart!

Här är några av de jag följer:
(Klicka på deras namn så kommer du till deras Youtube kanaler)

Zoella 

Of-Freaking-Course! Det är inte Jul om man inte kollar på världens mest festive Zoe Sugg. Hon ger en ALL julstämning! Haha. Ni måste även kolla in hennes mainchannel då hon just nu lägger ut en video varje dag där med. Alla julinspirerade ofcourse ;) Klicka här för att komma till den.

 
 
 
Alfie Deyes

(Ingen Vlogmas, men en DailyVlogger... So whatever)

 

Bilderna är tagna från deras Instagram.
 
 
 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress