Fjärde Advent, Julklappar & Julfilmer.
Hej vänner!

Nu kommer ett väldigt chill inlägg utan bilder.
Idag är det den Fjärde Advent. Galet vad dagarna går fort...
Jag och Filip har varit iväg och kollat på lite julklappar. Då jag inte jobbade särskilt mycket i Oktober så fick jag inte någon särskilt fantastisk lön i November, vilket betyder att jag inte har pengar för julklappar ännu. Dock får jag min lön för November, då jag jobbade betydligt mer, nu på Onsdag. Så jag har faktiskt handlat de flesta julklapparna online på faktura för att slippa springa runt i butikerna dagen innan julafton... Fast det kommer jag självklart göra ändå, haha!
När brukar ni handla Julklappar? Är ni i god tid eller lämnar ni allt till dagarna innan?

Just nu sitter jag i vilket fall som helst och kollar Vlogmas och äter Clementin. Ska strax lägga mig bredvid Filip och kolla på film. Det lär väl bli ännu en julfilm. Hittills i December har jag kollat på The Holiday, Elf, Home Alone, Home Alone 2, Arthur Christmas, Fred Claus och Holidaze och inte nog med det så har jag en hel lista med julfilmer jag vill hinna se innan Julafton, haha. Det är bara fyra dagar kvar men det skall jag nog lösa.
Gillar ni att kolla på Julfilmer? Vilken är eran favorit i sånna fall?

Glad Fjärde Advent gänget!
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress