Stockholm ,

So hi guys!
Jag e pepp-excited för jag och Fillen ska åka till Stockholm i helgen. Det är för en konsert (enda anledningen jag åker till Stockholm... hehe) och det ska bli jättekul och jättemysigt! Jag har bara varit i Stockholm tre gånger innan. Första gången när jag, Bill och Filip kollade på My Chemical Romance 2009, andra gången när jag, Filip och två kompisar skulle se på Tenacious D, 2013, men Grönan var för liten så det slutade med att vi käkade på Hard Rock istället, haha. Och senast när jag och min kompis Emma skulle på Miley Cyrus 2014. Denna gången är det för ett band som heter The Used som jag och min kompis, Simone, såg på West Coast Riot 2008. Så nu är jag väldigt sugen på att se dom igen.

So, e de nu jag ska go all blogger on y'all och börja peppa er inför alla bloggmöten och alla överraskningar och skicka snapchats där jag gapar "Är ni excited över Stockholm?" precis som om det är ni som ska åka. Neh, that aint me. Och inte bara för att jag inte har särskilt många läsare ;) haha!

Love you peeps! Byye!  Roadtrip!
 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress