Pumpkinspiced chiapudding
 Hej kompisar,

Jag, precis som många andra, är här for the pumpkinspice-craze!
De senaste har jag försökt få pumpkinspice i så mycket som möjligt. Har gjort gröt, kaffe och bananbröd. It's real good! Så tänkte väl dela med mig av det här.
Älskar höst, älskar allt med höst.

Så here we go.

Detta använde jag i min:
1 dl vanilj soyadryck
                       typ 1 tsk pumpkin spice (recept down low)
                                                      typ 1 msk chiamjöl (ja betch, affären hade inte frön för tillfället)
Detta lät jag stå i kylen under natten, you know the drill.

Pumpkinspice:
5 msk kanel
1 msk mald torkad ingefära
3 msk mald muskotnöt
2 tsk mald nejlika
2 tsk kryddpeppar



nellies x
Ebba

Jag har alltid undrat vad pumpkinspice ät!! Försökt att översätta från engelska osv, the för upplysningen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress