"I Don't Sweat, I Sparkle"
Hej vänner.
Jag gick och skaffade mig ett jobb som jag nu befinner mig på ganska ofta vilket betyder att jag inte sitter så ofta vid datorn längre. (PoopNellie) Jag har även, äntligen, förnyat mitt gymkort och börjat träna igen.
"Äntligen" för att jag plötsligt kommit till ett tillfälle i mitt liv då jag tycker om att träna. Då jag ser fram emot det och är lite irriterad över sprickor i tårna så jag inte kan squata som vanligt. (Men mer info om mina tår senare) Och helt plötsligt har jag kommit till en punkt då jag också ser förändring och suddenly behöver nya gymkläder för att de gamla är för stora. I never thought I'd see the day! Så där sitter jag nu och dinglar med benen, delvis för att jag inte kunde jobba idag pga mina broken toes (Jaaa, jag ska berätta, sluta tjata!) och dels för att jag gillar att dingla med benen. Så jag har härjat runt på en herrans massa sidor och letat upp grejer jag vill ha. Utan mål eller mening samlade jag på mig bilder på alla möjliga grejer och fick plötsligt för mig att göra ett kollage av allt. Ni har säkert inte missat att jag gillar det där med kollage, haha...
Och ja, jag kan erkänna att jag är både seriös och oseriös med hur jag vill se ut på gymmet. Vilket visar sig på kollaget. Hehe...

I want it all!
(Förutom att jag redan har en Fitbit Charge, en Voss flaska, exakt en sån Shaker och att jag bokstavligt talat skriver detta i två french braids. So I already got those covered. But gimme the rest!)


|| Hoodie & Vodka Bottle: ModeMustHaves || Gråa byxor och matchande sportbh & blommig sportbh: Kappahl || Sportbh med dragkedja: Hunkemöller || Work Out sportbh: Gina Tricot || Gympåse: Victoria's Secret || Byxor med vita ränder och handskar: Stronger || Skor & Jordan keps: Nike || Starbucksflaska: Starbucks || Vossflaska: Voss || Raglan Baseball Cat Tee: Look Human || Boll, Vikter, Shake: Gymgrossisten || Hörlurar: BeatsByDre || Fitbit Charge: Fitbit || Friskis & Svettis ||






Sarah

Fint kollage :)

Svar: Tack så mycket :D !
Nellie Selander mua

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress