Fifty Shades of Fucked Up.


Godmorgon alla singlar o par o allt va de e. Idag e de Alla hjärtans dag och det ska jag fira med min pojkvän, obviously ;)
Ska upp ur sängen strax o gö pannkakor som vi ska äta me hans syster, mys start på dagen!
I förrgår hade Fifty Shades of Grey premiär (smygpremiär). Jag ska dock se den först imorn med Lisa. Är lagom excited (Läs AS EXCITED).
Ni som har sett den, vad tyckte ni? :) 

Jag har bara läst första boken, är på andra atm (seg, jag vet ;)) men jag har ju tills nästa film kommer på mig att läsa den. So no hurry!
Detta är iallafall min sminktolkning av de hela. Inte Anastasia då, mer en kvinnlig Christian skulle jag vilja påstå. Haha... Snazzy!

Hoppas ni får en fortsatt bra Alla hjärtans dag :) I know I will.

 
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress