Nyårslistan.
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Makeuputbildning
- Färgade håret brunt (halva)
- Flyttade hem
- Flyttstädade
- JelloShots
- Osv...

Höll du dina nyårslöften?
- Minns inte om jag hade några, haha...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, väldigt många i min närhet blev föräldrar,m galet!

Vilka länder besökte du?
- Danmark och London

Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015? 
- Stadig inkomst och fast boende.

Vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
- 18 November.
- 30 Maj

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
- Jag hade en lång förkylning för nån vecka sen om det gills, annars minns jag inte xD ...

Vad var din största framgång 2014?
- Makeuputbildningen

Största misstaget?
- Att jag inte sparade mer pengar.

Bästa köpet?
- En soffa!

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat till hushållet...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Mina nyfunna vänner från skolan
- Min Lön i Augusti
- London

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?
- Sia - Chandelier
- One Direction - Stockholm Syndrome
- Arctic Monkeys - Do I Wanna Know
- Ace Wilder - Busy Doin' Nothin'
- Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang
- Magic! - Rude
- Charli XCX - Boom Clap
- Tove Lo - Not On Drugs
Jag kan hålla på hela natten...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var nog ganska lika. Vart både gladare och ledsnare, tror jag.

Vad önskar du att du gjort mer?
- Dansat och Sjungit.
- Jobbat och sparat pengar.

Blev du kär i år?
- Vart kär i 6 år ^^

Favoritprogram på TV Netflix?
- Awkward
- Pretty Little Liars
- Drop Dead Diva
- American Horror Story
- Teen Wolf

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Åt middag med familj, släkt, Emma och pojkvän

Bästa boken du läste?
- Fifty Shades of Grey

Största musikaliska upptäckten?
- Arctic Monkeys (ja jag e seg)

Något du önskade dig och fick?
- Fler fantastiska vänner

Något du önskade dig men inte fick?
- Solresa, haha!

Årets bästa film?
- Camp Takota
- Dawn of the Planet of the Apes
- Divergent
- X-Men: Days of Future Past
- Maleficent
- The Fault in our Stars
- Let's Be Cops
- The Other Woman
Asså jag kan hålla på förevigt, finns inget jag inte gillar...

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Solresa, haha!
- Mer pengar!

Hur skulle du beskriva din stil år 2014?
- All over the place.
- Enkel
- Plain
- Okej
- Grym ibland

Vad fick dig att må bra?
- Pengar
- Skolan
- Vänner
- Kärlek

Vem saknade du?
- Gamla vänner

Har du några nyårslöften?
- Ja dom kommer i ett inlägg imorn.

Den bästa nya personen du träffade?
- Emelie, Nina och Lisa

Årets mat?
- Vapiano oxfilé pasta med tjejerna... Åååh!

Årets dryck?
- Fireball
- Cosmopolitan
- Pepsi Max

Årets semester?
- London med Mamma, Lise-lotte och Isabelle
Längtar tillbaka!

Årets utekväll?
- Valborg med vännerna

Årets ”Innekväll”?
- Kvällarna med tjejerna :)

Årets konsert?
- Miley Cyrus med Emma på våren


Välj tre stycken frågor och svara på dom i kommentarsfältet :)
Ha de gott!

 
isabell

Vi får ta en London resa i repris i vår 😍😍

Svar: Åh, absolut :D !!
Nellie Selander mua

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress