Grace God Damn it Holy Grail Helbig.
Hej!
Denna veckans Girlcrush Sunday är speciellt exciting för det är nog min största idol ever, ever!
Grace Helbig!

itsGrace on Youtube

(old) DailyGrace on Youtube - Hennes gamla Youtube account, det är även massa andra random videor på detta acc som numera heter "DailyYou". Men bläddrar man lite så kommer Grace's videor, älskar henne!
Min favorit kategori med "Dailygrace" - How to Thursday

Grace's Guide - Ja hon har skrivit en bok och jag e superhappy and proud :D !

Not to deep with Grace Helbig - podcast

Camp Takota - Hon var med i en film. Hon och hennes två bästa vänner, Mamrie & Hannah (kommer ett inlägg om alla tre då de kallas "The Holy Trinity of the Internet") did a movie! A real one! Den kom ut på Valentines day iår och jag och Filip tittade på den, with our eyes! i loved it! :D !!!

HeyUSA Youtube & HeyUSA full episodes - En serie hon och Mamrie gjorde tillsammans,

Grace och Mamrie har även en liveshow som heter "This Might Get Weird Y'all"
Och Grace, Mamrie och Hannah har också en som heter "No Filter"
Och dom har även en livestream där dom kollar på en Netflix film och gör massa kul och klär ut sig under tiden som dom kallar "Home buddies"
Jag e så kär i dom här människorna, men det kommer jag prata om i ett annat inlägg ^^

Första videon jag såg med Grace
Har man aldrig sett henne ller har nån aning om vem hon är eller vad hon gör så blir man räätt förvånad av detta. Haha, ett under att jag ens klickade vidare, för jag fattade verkligen ingenting, haha! Men som tur är så fortsatte jag och jag dog av kärlek<3




Och jag tyckte att det passade med Grace just nu innan nyår pga förra året vid nyår så avslutade hon sitt kontrakt med MyDamnChannel och började om som egen Youtuber så att pengarna hon tjänar blir hennes basically ^^
Så ibörjan av Januari har hon nu vart på sin nya i ett år och hon har basically åstadkommit så sjukt mycket under detta året. Jag är löjligt glad och stolt och varm i magen, hahaha!

 
Åh, :) haha älskar!

Ahja, ha de gott loves, xxx


Ps. Vem är eran girlcrush? & Har ni hört talas om Grace Helbig? :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress